nedeľa 12. októbra 2014

..pretože byť Bridget Jonsovou by nebolo až tak zlé

Ideál krásy, ženskosti, kalokagatia, päťkrát týždenne do fitka, zdravá strava, žiadne napchávanie sa, nóbl snobské večierky. Nehodiace sa preškrtnite. Ideál krásy, ženskosti, kalokagatia, päťkrát týždenne do fitka, zdravá strava, žiadne napchávanie sa, nóbl snobské večierky. V skutočnosti som prvý krát od gymplu použila slovo kalokagatia a musím to chvíľu vstrebávať.


Vždy pripravená na zápisky do denníka!
Vždy pripravená na zápisky do denníka!

Ok, je všeobecne jasné, že niektoré veci mi trvajú dlho. Jednou z nich bola aj Bridget. Teda jasné, filmy mám zvládnuté v malíčku, s mamčou sme sa na nich vždy dosť nasmiali. Ale nikdy predtým som si ju neprečítala.

Viete, vo filme pri trápnej scéne, sa proste zdvihnete a skočíte si do kuchyne po vodu alebo niečo pod zub. Pri knihe však musíte dočítať vetu. A ďalšiu vetu. A postupne si začínate uvedomovať, že to snáď nie je možné, čo tá ženská stvára! Stále si stojím za svojím, že sa správa pomaly horšie ako pubertou zmietaná 15tka. Ale na druhú stranu...

All by myself
All by myself
Všetky tie trapasy a trápne momenty. Tie situácie, kedy je proste s prehľadom a stoickým pokojom schopná povedať, že Angela Merkelová je prezidentkou Tramtárie. (No to teda doslova nepovedala, ale predsa nemôžme očakávať zázraky, keď sama nevie, kde leží Nemecko.) Všetky tie predsavzatia, ktoré si starostlivo zapíše do denníka a hneď na druhý deň ich poruší. Pri každom jedle si zráta kalórie. A to teda nie preto, aby dodržiavala pomer príjem/výdaj energie, ale preto, že to proste vie a bude to pokojne ignorovať, pretože celý svet je na houby, nikdy si nikoho nenájde a skončí ohlodaná vlčiakom a bude trvať dlho, kým ju niekto nájde, ako sa pomaly rozkladá.

Na jednu stranu áno, chvíľu to trvá, kým ju pochopíte. Ale keď som ju ja naplno pochopila, totálne som sa do nej zamilovala. Tak ako všetci tí úžasní chlapi. Pretože aj napriek tomu, že Bridget nie je žiadna Miss a je totálne tvrdohlavá a svojhlavá, ju žerú tí najväčší borci. Holka ako to robíš?

Veď predsa len, kto by chcel namachrovanú pipinu? S Bridget je aspoň sranda.



Od dnes začnem byť trochu viac streštená ako ona. A ktovie, možno zajtra pôjde po ulici môj Mark Darcy,, ja sa oblejem kávou a on sa vďaka tejto mojej nešikovnosti do mňa zamiluje na prvý pohľad...

Vaša - zatiaľ vlčiakom neohlodaná, pretože ešte žiadneho nemám - Undomielka :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára