pondelok 1. decembra 2014

Vianoce sú späť...

... A Trillian tiež. Did you miss me? 

Je posledný novembrový večer a ja sedím doma na gauči s laptopom na kolenách a pohárom ríbezľového vína. Príjemnú nedeľu mi mierne kazí snaha prísť na to, čo to do mňa vliezlo, že som Divožienky donútila do ďalšieho adventného kalendára. Aj napriek všetkým povinnostiam (a možno aj práve preto) sa Vám budeme snažiť spríjemniť čakanie na Vianoce, podobne ako minulý rok. Fotky, články krátke aj dlhé, recepty a možno aj nejaký ten vlog, budú postupne prichádzať počas najbližších troch týždňov. A snáď sa aj Vy začnete tešiť na Vianoce rovnako, ako ja. Absurdne, detinsky a úprimne. 


Pretože Vianoce nie sú len všade naokolo. Nie sú ani v snehu, pečení, v pesničkách a v obchodoch. Nie sú v srdci dieťaťa so smutnými očami a s prázdnym žalúdkom na plagáte. Nie sú to saturnálie a podvod obchodníkov na ľudí, nemajú nič so sobmi a smiešnymi ľuďmi v červených kostýmoch. A koniec koncov, Vianoce nie sú ani o ľuďoch.

Vianoce sú stav mysle. Kedykoľvek večeriate s rodinou, sedíte v pokoji pri šálke čaju alebo robíte to, čo Vás baví. Pokoj, radosť a pocit spolupatričnosti. Kupovanie darčekov, zdobenie stromčeka a typicky vianočné pesničky v rádiu sú len koloritom skutočne vianočnej nálady. Pretože málokto si môže dovoliť cítiť sa skutočne vianočne kedykoľvek.

A tak tu sedím, pijem víno a ťukám do počítača, snívajúc o snehu, medovej roláde a vôni ihličia. A je to to jediné, čo ma po dlhom roku dostane cez posledný mesiac stresu a povinností. Dúfam, že naše snaženie na blogu navnadí aj Vás. Aby sme mohli v pokoji vianocovať spolu.

Želám Vám krásny vianočný December a šťastný advent. Vidíme sa čoskoro :)

Vaša Divožienka Trillian a jej sidekick Shadowfox (malé psíča s líščou tvárou čakajúce na nový domov)

Pohodička u nás

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára