nedeľa 17. februára 2013

Na čo kliknúť, keď sa tá márnivá ženská vo mne derie von



Ak by ste mali charakterizovať svoju osobnosť aké slová by ste použili? Ja sa väčšinou prikláňam k výrazu geek/nerd (ospravedlňujem sa za použitú angličtinu, ale nech sa snažím, čo sa snažím, v slovenčine si proste neviem nájsť výraz odpovedajúci podobnému významu. Preto prikladám nejasnú definíciu: človek, ktorý je prehnane zaujatý svojimi koníčkami, často sa oddeľuje od spoločnosti a žije si vo svojej vlastnej realite. Slovo nerd k tomu pridáva ešte trochu negatívnejší význam a označuje ľudí skôr zameraných na vedecké odbory. Definícia v súčastnosti nie je veľmi jasná, ale nájde sa veľa tých, čo vedia o čom hovorím. Všetci svorne poďakujme Amerike, za to, že nás učí podobné nepodstatné výrazy.) Skrátka to znamená, že väčšinu svojho času buď trávim na nationalgeographic.com a podobných stránkach, čítam si odborné články a zisťujem zaujímavé informácie o chove hadov, jašterov a podobnej hávedi, alebo sa stane, že sa namotám na nejaký seriál(toto skúškové to bol Doctor Who..... Znova.), a každú bdejúcu hodinu strávim prehrabávaním sa v bonusových videách, spoileroch, trivia a ďalších potešujúcich kusoch informácií, ktoré poskytujú ďaleké vody internetu.

Týmto úvodom chcem jednoducho naznačiť že som sa nikdy necítila dobre v roli roztomilého dievčatka. Veď viete čo myslím, sukne, ružová, lak na vlasy a ďalšie tie nezmysly, čo idú ruka v ruke s dievčenským dospievaním. Teda väčšinou. Nechápte ma zle, neznamená to že, že by som sa o seba nestarala, len rannú úpravu vlasov som vzdala na úkor spánku a moje nechty majú stále pôvodnú farbu a neurčitú štruktúru.

Avšak aj mne sa občas stáva, že sa dostanem do obdobia keď mi celá táto oblasť proste chýba. Možno je to tým že už pár týždňov behám neustále v turistických bagandžiach a lyžiarskej bunde, alebo tým, že sa podvedome pripravujem na ples a popri zháňaní behám po obchodoch a doslova slintám(áno, závislosť na topánkach sa mi nevyhla. Predsa len som žena :D) Taktiež mám sto chutí odvolať všetky Divožienky zo svojich momentálnych povinností a spraviť si nechutný babinec, zahŕňajúci veľa gumidžúsu, čokolády, filmov a výjazdov do klubov.

Tak tu prikladám zoznam, ako si umocňujem svoje babské obdobie. Možno vás niečo zaujme, zabaví alebo rozjasní zlý deň.


Módne peklo

Módní peklo má na mňa pár zásadných vplyvov. V prvom rade mi vie dobre zdvihnúť sebavedomie, keď sa prehrabávam vo fotkách prapodivne oblečených ľudí(viem že to znie povrchne, ale niektoré kombinácie nemôže vymyslieť zdravý človek.). Vie mi zdvihnúť náladu svojim vtipným štýlom a komentármi, a na koniec ma vie veľa krát poriadne inšpirovať. Módne peklo totiž nie je len o zhadzovaní ľudí, ako si mnohí myslia, ale najmä o trendoch, bežnej móde a nápadoch ako ju oživiť.

Hello Giggles

Pre tie jazykovo zdatné je Hello Giggles skvelé miesto pre zábavu, pretože združuje množstvo žien, ktoré zdieľajú články, videá, obrázky všetkého, od roztomilých mačiek, tipov na nechty až po rôzne blogy. HelloGiggles je projekt od žien pre ženy, prispievajú do neho bloggerky, herečky, scenáristky, umelkyne, spisovateľky, doktorky a všetky poskytujú svoj pohľad na momentálne dianie, kultúru a život a jeho úskalia (moja obľúbená rubrika je Crush of the Week od Meghan O’Keefe, kde píše s humorom každý týždeň kto, alebo čo, ju najviac chytilo za srdce. Úprimne, dlho som sa tak dobre nezasmiala tak ako na tomto článku).


IMDB

Medzinárodná filmová databáza, alebo IMDB pre nás zasvätenejších sa venuje všetkému zo sveta filmu, seriálov a čiastočne aj známych ľudí. Ja momentálne oceňujem najmä sekciu Road to the Oscars, kde môžete nájsť fotky z červeného koberca snáď z každého väčšieho odovzdávania cien nielen v Amerike. A malé bezvýznamné plus, keď vás prestane baviť obdivovať nádherné róby a fešákov v smokingoch, môžete sa hrabať vo fotkách obľúbených hercov.


Dresses na facebooku

Dresses ponúka neskutočné množstvo kombinácií oblečenia na rôzne príležitosti a je to dobrý zdroj inšpirácie.


SASHE

Neviem či musím niečo vôbec k SASHE  dodávať. Len v sekcií tašky som minule strávila dve hodiny. Aha, a ešte pri náušniciach. A brošniach. A doplnkoch..... Hmm možno majú niečo nové.....

Tieto odkazy sledujem sledujem pravidelne, ale existuje množstvo iných, pri ktorých môžem slintať blahom. Občas. A tak aby ma nikto nevidel. Som predsa hlboko presvedčený geek.

Nabudúce: Pokračovanie v mojom babskom období: Čo si prečítať. :D

Vaša (vytešujúca sa z nových topánok) Trillian :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára