streda 27. februára 2013

Toto sa stane, keď sa zaľúbim

Vraví sa, že keď je človek zaľúbený, vidno to na prvý pohľad. A ja teda zaľúbená som a nehodlám sa to skrývať. Zaľúbila som sa. V nedeľu. Možno aj skôr.
Najskôr bola fotka. Taká krásna fotka! Slintala som nad ňou. Ale stále som si vravela, že to nemusí byť skutočný obraz, len skreslená realita. A Photoshop dnes zvládne používať každý. Takto som sa zožierala asi týždeň. Ten obrázok sa mi vryl do pamäte a všade ma sprevádzal. Bol tam, keď som sa ráno prebúdzala. Bol tam, keď som varila obed. Bol tam večer v sprche aj v posteli. A tak som sa odhodlala. Trvalo to celý víkend, kým som sa rozhodla., že sa pozriem skutočnosti rovno do očí. Ohákla som sa, dokonca som si zobrala pančušky bez akéhokoľvek náznaku zašívania. (Som magnet priťahujúci očká a diery!) Chcela som spraviť dobrý prvý dojem. Nie každý deň uvidíte svoju spriaznenú dušu. Ako som sa blížila k miestu určenia, bilo moje srdce čoraz viac. Tá chvíľa sa blížila. A v tom som ich zbadala. Boli také krásne, jednoduché a hlavne vysoké! Ó áno, zaľúbila som sa do topánok! A nie po prvý raz. Aké malicherné a zároveň božské a uspokojujúce. Obula som si ich a korzovala po obchode. Chodilo sa v nich super. Viem, že keď v nich vkročím do tých kockovaných ulíc a kopčekov, tak sa asi najskôr zabijem. Ale čo narobím? Mám závislosť a nemienim sa jej zbaviť!


Vaša topánkami posadnutá Undomielka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára