streda 6. marca 2013

Jarná súprava 2013

Čo sa nosilo včera, nenosí sa dnes, ale bude sa nosiť zajtra.


Takto to v módnom priemysle proste beží a čím som staršia, tým mi novinky stále viac pripomínajú minulosť. Mne móda prináša radosť a potešenie. Preklikávať obrázky na internete alebo pozorovať ľudí priamo na ulici dokážem hodiny. S módou je to ako s marketingom. Niekto trendy prináša. Niekto cíti neopísateľnú potrebu vyskúšať všetko ako prvý. Niekto radšej počká, kým sa trendy začlenia do bežného života. A niekto sa o módu vôbec nezaujíma. Ale povedzeme si pravdu, žijeme vo svete, kde žiadny záujem nie je dosť veľký. Konkurencia je predsa tak veľká!
 


Mojím odporúčaním na tohtoročnú jarnú sezónu je súprava. Možno to nie je správne označenie a stačilo by povedať kúpte si kostým, ale práve súprava mi pripomína detstvo. Ako dieťa som nosila všetky možné súpravy - mala som šušťákovú, teplákovú, riflovú, s kravičkami aj s leopardím vzorom. Strašne rada som ich nosila a teraz sú tu zas!
 
Súpravu, teda sako s nohavicami alebo sukňou vo výraznej farbe alebo s nápadným vzorom majú takmer vo všetkých kolekciách bežne obľúbených módnych značiek ako Mango, Zara, H&M. Ľahko sa kombinuje s tielkom alebo košeľou a niekedy si stačí len poriadne pozapínať gombíky. K tomu opätky, rúž a farebná jar sa môže začať!
U mňa to túto sezónu vyhráva červená a žltá.
 
Pekný deň želá Vaša Diva!


Paulinemma/ Solange Knowles/ Diva
 
Elle wears/ Amanda Seyfried/ Elle wears
 
Chiara Ferragni/ Beyoncé/ Kat Graham
 


 

1 komentár:

  1. Super článok, Diva! Pravdivý a pútavý. Inšpirovala som sa natoľko, že mám doslova chuť vybrať sa do obchodov na jarný "lov" textilných kúskov. A vieš čo? Ja si naozaj pôjdem jednu takú kostýmovú "súpravičku" kúpiť, a potom hor sa s novým biznisovým "lookom" do práce ;-)

    OdpovedaťOdstrániť