pondelok 12. augusta 2013

Baliace hlášky, na ktoré my ženy letíme

Prídete do baru a hneď prvý príslušník opačného pohlavia vás osloví s ponukou na drink. Bez štýlu a zmyslu pre detail, takmer ako s ponožkami v sandáloch. Už na prvý pohľad je vidno, o čo mu ide a ani sa to nijak nesnaží zakrývať. Ahoj, odkiaľ si, čo študuješ, kde pracuješ, pôjdeme ku mne alebo k tebe?... Ale ide to predsa aj zábavnejšie!

Have you met Ted?/Poznáš Teda?


Seriál How I met your mother dal svetu túto skvelú hlášku. Je len veľkou škodou, že som zatiaľ nestretla nikoho, kto by ju aktívne používal. Hlavne pri tom veľkom počte fanúšikov, ktorých tento seriál na území Česko-Slovenska má. Určite by som s dotyčným bez problémov pokračovala v rozhovore. Asi budeme musieť zobrať iniciatívu do vlastných rúk a ukradnúť Barneyho repliku...

Ted Mosby, architect!

To, že táto hláška funguje, som si overila v praxi. Jeden piatkový jesenný večer sme vyrazili vo dvojici na lov. Vo veľmi dobrej nálade spôsobenej veľmi dobrými koktejlami sme zapadli v našom obľúbenom podniku. DJ hral lepšiu kvalitu, parket bol ideálne plný na tancovačku, takže nič nebránilo úspešnej noci. Okolo druhej sa sčista-jasna zjavili dvaja týpci. Tvrdili, že sú architekti. Reči o Kaplickom - snáď jedinom architektovi, ktorého poznám - ma trochu ukľudnili. Každopádne to bola veľmi príjemná zmena. Škoda, že náš spoločný večer skončil s východom slnka a bez výmeny kontaktov...

Som z Kosova


Ako zaujať krásky na diskotéke v prímorskom letovisku? Stačia známky okolo krku a srdcervúci príbeh o tom, ako sa mladý dostal do Talianska. Čo je na tom pravdy, nevieme. Ale pozornosť mojej kamarátky si zaslúžil na toľko, že sa od neho do rána nedokázala odtrhnúť. A vôbec ani jednému z nich nevadilo, že sa nedokážu dorozumieť v žiadnom jazyku...



Študujem policajnú akadémiu

Ďalšiu kamarátku zas pred časom oslovil v bare ušmudlaný čech v mikine s kapucou. Ako hneď vyplynulo z rozhovoru, išlo o študenta policajnej akadémie. Koľká to exotika! Hneď sa v mysli vybavili staré komediálne filmy a akési čaro nepoznaného. Potenciál na plodný rozhovor to isto bol, ale aké veľké sklamanie vzišlo z informácie, že vôbec neštudoval policajnú akadémiu...

Zamávanie kľúčmi od mustangu


Nemyslím si, že som materialistka, ale...keby mi niekto pred nosom zamával kľúčmi od poriadneho mustanga, tak by ma vlastne ani nezaujímalo ako sa volá, kto to je... Jediné, na čom by mi záležalo, by bola noha na plyne a poloha rúčky na tachometri...




A čím naposledy zaujal niekto Vás?

Vaša okúzlená Undomielka :-*

1 komentár: