piatok 23. augusta 2013

V jazierku uprostred Álp

Každý má svoj vytúžený cestovateľský sen. Pre niekoho sú to Maledivy, Mesiac či Amerika. Ja ich mám teda celkom veľa a žiaľ nemám žiadneho strýčka, po ktorom by som podedila majland. Preto mi chvíľu trvá, kým som schopná odškrtnúť nejakú položku. Tento rok z tohto zoznamu zmizol zámok Neuschwanstein.

Ani presne neviem, kde som ho videla po prvý krát. Či to bolo v telke, na hodine nemčiny alebo keď som si kupovala puzzle s jeho podobizňou. Presne 3000 kúskov, so stromami, kopcami a hlavne modrou oblohou, ktorá tvorila snáď dve tretiny celkového obrázku. Hardcore!

A tak som si zaumienila, že sa do neho pôjdem raz pozrieť. Sľubovala mi to už mamča, ale nejak to nevyšlo. Rozprávkový zámoček uprostred Álp, ktorý si ako predlohu svojho loga požičal samotný Walt Disney. Ako by povedal klasik - romantika jak sviňa!

A tak sme na Roadtripe zriadili jednu zastávku aj tam. Je to kúsok od Mníchova či Bodamského jazera, takže to nie úplne na konci sveta. Samotný zámok stojí na úpätí Álp v jazernej oblasti. Bola to asi moja chyba, že som sa poriadne nepozrela do bedekra. Jazierka ale boli príjemným prekvapením. Najmä v tých veľkých horúčavách, ktoré tam vládli. A preto ak náhodou budete mať cestu týmto smerom, nezabudnite si pribaliť plavky. My sme mali našťastie so sebou celú skriňu - rozumej auto - a tak nebol problém prehodiť outfit a vykúpať sa v čírej modrastej priezračnej vode Alpsee. Viete si predstaviť, aké to je hodiť sa do príjemne teplej vody, čliapať sa s rybičkami a kačkami s dovysoka sa týčiacimi končiarmi všade na vôkol? NANEZAPLATENIE!!

Vaša v Alpskom jazere nohy si močiaca Undomielka :-*

1 komentár: