pondelok 19. augusta 2013

I LIKE

Cez facebook organizujeme chaty, oslavy či rozlúčky so slobodou, pýtame sa na otázky, ktoré boli na skúške, komunikujeme s ľuďmi, ktorých sme roky nevideli alebo videli iba raz a dokonca riešime životné problémy a existenčné krízy. Už ani neviem, koľko hodín som strávila na skypekafé s divožienkami, mojou najlepšou kamoškou alebo sestrou. Mne sociálne siete skutočne pomáhajú zostať v kontakte s ľuďmi, ktorých milujem a preto sa vôbec nehanbím za to, že ich k svojmu životu jednoducho potrebujem. Okrem toho sa vďaka skupinám fanúšikovským stránkam dozvedám tie informácie, ktoré ma skutočne zaujímajú.


Dnes som sa rozhodla povedať vám o mojich I LIKE, ktorých príspevky ma vždy potešia:
Trust me, I´m traveler. Možno preto, že cestovanie patrí medzi moje najobľúbenejšie aktivity, zo všetkých „Trust me, I´m ... .“ mám tento najradšej. Vďaka nemu som si rozšírila zoznam miest, kde sa musím pozrieť v najbližších rokoch. Stačí jedno malé kliknutie na políčko s palcom hore a môžete sa poprechádzať po ružovej pláži na Bermudách, Zig Zag ceste v Toskánsku alebo po Červenom lese v Portugalsku. Dokonca môžete navštíviť Zelený dom v Írsku, či niekoľko slovenských miest.




Elie SaabZuhair Murad Nebola by som to ja, keby som sa vedela rozhodnúť iba pre jeden módny kúsok. A keďže si neviem vybrať, ktorý z týchto návrhárov je perfektnejší, odporúčam Vám oboch. Albumy z červených kobercov berú dych a skutočne je vidieť, že keď niekto robí niečo rád, tak výsledok stojí za to. Krásne látky, strihy a vzory. Neverím, že sa nájde jedna jediná žena, ktorá po takých šatách netúži alebo jeden jediný muž, ktorý by nechcel stretnúť ženu v takých
šatách.


Milo Ventimiglia. Mila si môžeme pamätať ako problémového Jessa z Gilmore girls.  Vtedy mu neodolala ani jeho seriálová partnerka, Alexis Bledel. Milo sa na facebooku o svojich fanúšikov, no najmä o fanúšičky, pekne stará. Fotky pridáva takmer každý deň. Keďže sa chlapec takmer vôbec nezmenil, iba mu pribudlo pár sexi vrások a mužnejší výraz, je ťažké tieto jeho časté príspevky prehliadnuť. Ak mu venujete like, nebudete ľutovať. Možno Vám bude dokonca sympatickejší, keď si uvedomíte, že aj on je len človek, ktorý podľahol dnes tak obľúbenému samofoteniu. Aj vďaka Milovi mám často krajší deň.

X BAR Ziar nad Hronom Sme divožienky! Milujeme spoločné večery a aj keď ich je stále menej, vieme si ich poriadne užiť. Keďže sa ne/pravidelne vraciame domov, Žiar je najčastejšie miesto, kde sa stretávame. Nedá sa povedať, že žijeme stereotypne, ale jeden zvyk máme. Vždy spoločný večer začíname v X-bare. Interiér je príjemný, ceny sú primerané, drinky chutia vynikajúco  a káva je lahodná. Neexistuje téma, ktorú by sme tu neprebrali. Napriek tomu, že na fb stránke sa toho nedeje až tak veľa, o všetkých super akciách a ponukách sa dozviete včas. Nech žije drink X!!

Divožienky. Ešte ste nedali like našej fb skupine? A prečo by ste mali? Možno to tak nevyzerá a mnohým môže naša malá skupinka pripadať poDIVná, avšak práve divožienky sú to, čo naše priateľstvo drží pokope aj napriek rokom, ktoré ubehli od strednej školy a stovkám kilometrov, ktoré nás delia.
Každá sme úplne iná, žijeme úplne odlišné životy a máme úplne rozdielne záujmy, starosti a sny. Jedna miluje prírodu a zvery, druhá sa zabáva pri objavovaní technických noviniek a aplikácií, ďalšia sa zmieta medzi žiarivým životom v najväčších mestách sveta a životom v malinkej dedinke. A ja? Ja chcem všetko prečítať, všetko ochutnať, všetko vidieť a všetko zažiť. A tak sa jedna vďaka druhej dozvedáme o novinkách zo sveta módy, literatúry, filmu, hudby, šowbiznisu, ekonomiky a dokonca aj vedy. Ak venujete jeden zo svojich likov Nám, podelíme sa o to aj s Vami.

Možno už máte dosť všetkých tých stránok a skupín, ktoré fb ponúka. Tieto, ale skutočne stoja za to. Tak urobte pár klikov a tešte sa spolu so mnou.

Diva

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára