štvrtok 19. decembra 2013

19. Adventné prekvapenie

Štedrý deň sa pomaly, ale isto blíži. Ľudia šalejú, nakupujú, plánujú, balia, pečú a varia, zdobia stromčeky a vešajú vianočné svetlá. Predsa len sú tieto sviatky najkomerčnejšími v roku a obchodníci to poctivo využívajú. A preto viete nájsť už zhruba od októbra tony tematického tovaru a Mikulášskych sladkostí. Z každého výkladu žiaria ozdobené stromčeky, celkom často môžeme zahliadnuť Santov aj soby, Last Christmas máme obohrané ešte pred tým než vôbec začne december a všetci sa svorne predpokladajú, že budúci rok tento ošiaľ začne už v auguste. A tak sa poďme spoločne pozrieť, čo všetko vianočné sa dá v obchodoch, alebo v mojom vlastníctve, nájsť. 


Mr. Snowman
(a moj zelený fonendoskop)
Ja ako veľký fanúšik Vianoc dosť trpím, keď musím celý do poslednej chvíle sedieť opustená na internáte. A najmä keď viem, že doma je kopa snehu, stromček čaká na ozdobenie a v obývačke vyváňajú medovníky. A tak si robím mini vianočnú atmosféru aj v tom mojom brlohu. Pustím si Vianočný playlist alebo filmy a nakupujem blbosti.

Hrnčeky, to je moje!











A samozrejme tie soby vyrezané z plechu
som odfotiť zabudla.
Samozrejme, k Vianociam patria ozdoby každého druhu. Dajú sa kúpiť na každom rohu, môžete si ich vyrobiť sami alebo zdediť po babičke, ale na stromčeku proste musia byť Ja chodím ozdoby pravidelne obdivovať do Marks & Spencer, majú zaujímavé nápady a skvelé materiály (nehovoriac o pozdravoch a drobnom darčekovom tovare.)

Svietiace sobíky. I'm in love.













To je on, môjho srdca šampiňón!
Ako vidíme v každom správnom americkom filme, k Vianociam patria vianočné svetre. Zohnať dámsky nie je až tak ťažké, v Terranove som ich objavila hneď niekoľko. Zato zohnať pánsky vianočný sveter je umenie, po mojich dlhých obchodných výletoch po Košiciach som ich objavila len v obchodnom dome Tesco, a aj to už len XXXL.

Sklamanie tohto týždňa - už len XXXL :(













Ja viem že som posadnutá nórskymi vzormi
a sobmi. Zabite ma.
Na druhej strane vianočných papúč je ako húb po daždi. Najmä v Tescu majú krásny výber či už kapcoidných s nórskymi vzormi, z mäkkučkých flísových materiálov, ale aj ich balerínkoidné varianty s kožušinkovým vnútrom. V Deichmane zasa nájdete rôzne zvieracie, podobné mojím slávnym sobím papučiam (teda slávne pre tých ktorí videli moje video(alebo ma v nich stretávajú na chodbe každé ráno:)).

Moje slávne rozčaptané soby





No a také rozkošné huňatučké papučky...
So fluffy I'm gonna die!

Rovnaký úspech majú tematické pyžamá a spodné prádlo - napr. vianočné Simpsonovské saténové trenky v C&A, alebo spodné prádlo s nórskym vzorom v Tezenise. Obzvlášť by som chcela pochváliť zeleno-červený károvaný flísový župan, rovnako z Tezenisu, ktorého objav bol mojim osobným vianočným zázrakom a hodlám sa v ňom povaľovať celé sviatky.

Asi v ňom budem aj spávať...
Ja viem. Ďalší sob...



















Ešte na záver by som chcela obchody skritizovať za nedostupnosť vianočných ponožiek. Nájsť pár hrubých ponožiek s vianočným motívom a bez tých gumených protišmykových hovadín bolo prakticky nemožné, podarilo sa mi to až v Auparku, kde som natrafila na malý a dosť drahý obchodík so spodným prádlom. Takže bieda, bieda.

Nuž, toľko k mojim objavom, počas vianočných nákupov. Podobného tovaru sú celé hromady, ale kto má čas sa v tom hrabať. Každopádne, ja už mám darčeky nakúpené, zajtra sa ide baliť, ale o tom niekedy nabudúce.

Ak vás ešte nejaké nákupy čakajú, dávajte pozor, aby vás tí ostatní besní ľudia neudupali. May the force be with you.

Vaša, užívajúca si atmosféru domova, Divožienka Trillian.

Zmeškali ste včerajšie prekvapenie? Nájdete ho tu.

Obrázky sú moje, posledná dva via.

2 komentáre: