nedeľa 1. decembra 2013

1. Adventné prekvapenie

Čo nevidieť sú tu Vianoce a ak vás ešte nenaladili výklady v obchodoch, stromčeky na námestiach alebo vianočné zľavy, naladíme vás my. Prinášame takmer dve a pol hodiny tých najlepších vianočných kolied, domácich aj zahraničných, ktoré si v pohodlí domova vypočujte pri upratovaní, pečení alebo len tak relaxovaní... Stačí kliknúť sem a začať si pohmkávať!
It´s christmas time!!! 


Zo všetkých vianočných skvostov by som chcela vyčleniť pár tých najsamlepších, bez ktorých Vianoce by naozaj neboli Vianocami... 

Wham! - Last Christmas

Najtypickejšia vianočná pieseň hrajúca na všetkých vianočných trhoch, či nákupných centrách. Je to pieseň britského popového dua Wham!, ktoý sa prvýkrát dostal do rádií v roku 1984. Napísal aj produkoval ju sám George Michael, ktorý v nej písal o nešťastnej láske a zlomenom srdci počas vianočných sviatkov.



Inna - I Need You For Christmas

Táto pesnička je pomerne mladá, ako aj jej interpretka. Prvýkrát som si ju vypočula náhodou, keď sa zatúlala do mojich stiahnutých pesničiek, avšak už rok na to valcovala rádiá a stala sa hitom. Mám ju rada práve kvôli tomu, že dokáže vytvoriť krásnu vianočnú atmosféru nabitú opimizmom. Presne tá ktorú by som najradšej počúvala počas korčuľovania na ľade. 


Chris Rea - Driving Home For Christmas

Komu nepríde na Vianoce domov nejaký kamarát alebo známy zo zahraničia?? A práve pre tých je táto pesnička, ktorí sa už tešia na rodinu a všetkých priateľov. Počúvate ju už 25 rokov a ja presne viem, ktorú si budem spievať, keď sa budem baliť domov z Ruska.



John Lennon - Happy Christmas (War Is Over)

Aj členovia Beatles sa postarali o prínos do kolekcie vianočných skladieb. Jednou z nich je Happy Christmas (War Is Over) od Johna Lennona. Krásne Vianoce, pretože je už po vojne... :)



Bryan Adams - Christmas Time

Moja srdcovka od kanadského rockového speváka. Trochu pomalá, trochu typická, ale hlavne nádherná, pretože spieva o zjednotení, o tom že môžeme byť lepší a samozrejme "o niečom vianočnom" (something about christmas time).


Paľo Habera - List Ježiškovi 

Keď počujem túto pieseň, spomeniem si na časy, keď som bola malá a písala Ježiškovi, čo by som si od Neho priala na Vianoce.  A dodnes mám niekedy tú túžbu, pri otváraní adventného kalendára. Áno, aj my sme niekedy v srdci ešte deti, tak sa vráťme do tých čias práve s Paľom Haberom a zaspievajme si s ním o liste pre Ježiška.


Lojzo a Miro Žbirka - Každý deň budú vraj Vianoce

Najkrajšiu vianočnú myšlienku vytvoril Miro Žbirka so skupinou Lojzo, ktorí nám spievajú o tom, že Vianoce nemusia byť len raz do roka... a práve preto si zaspomínajte na tento hit aj Vy.


Ak som Vás teda trošku motivovala, tak je ten správny čas, aby ste si vypočuli výber tých najlepších kolied, ktoré som pre Vás vytvorila práve TU!!! Prajem príjemný zážitok.

Čarovný čas Vianoc Vám praje Vaša Floriana :-***

P.S. Tešte sa na ďalšie prekvapenia, ktoré pre Vás na tieto adventné dni chystajú Divožienky. Už zajtra je tu ďalšie ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára