utorok 9. decembra 2014

Cranberry Vodka Cupcakes

Moja stará mama piekla s rumom. Vždy bol nejaký tuzemák v chladničke pre prípad, že by sa muselo niečo narýchlo napiecť. Ja tiež rada pečiem a za týmto účelom držím v špajzi salko či zavárané jablká. Tuzemáku som ale v koláčoch neprišla na chuť. Mám totiž niečo lepšie - vodku!


Hneď na začiatok poviem, že nikto z mojich degustátorov v týchto cupcakoch vodku necítil. Cítila som ju tam len ja. Čudné. Čakám na váš názor.

 Cupcakes
Zdroj
Na cesto potrebujeme:

  • 1/2 pohára zaváraných brusniek
  • 1 1/2 pohára múky
  • 4 čl prášku do pečiva
  • 1/4 čl soli
  • 2 čl vanilkového extraktu
  • 1 pohár cukru
  • 1/4 pohára vodky (podľa konzistencie cesta a podľa vašej chuti a nálady ;)
  • 2 vajcia
  • 1/2 pohára masla
  • 1/2 pohára bieleho jogurtu

Mňa osobne zarazil pol pohára masla. Ja som si povedala, že to bude polka 250 g masla a podľa výslednej chuti a konzistencie to bolo akurát.

Maslo, jogurt, cukor, vajcia a vanilkový extrakt zmiešame, pomaly pridáme vodku a brusnice. Nakoniec vmiešame zvyšné ingrediencie. Cesto by malo mať konzistenciu ako na muffiny, a teda je fajn využiť formu na muffiny alebo cupcaky. Pečieme, kým sa neupečie ;)

Výsledný produkt pečenia dozdobíme  tým, čo máme po ruke - orechy, lentilky, tie farebné veci čo sa dávajú na koláče a podobne.

Dobrú chuť mlsným jazýčkom želá vaša Undomielka :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára